esmaspäev, 3. juuni 2019

Teine kooliaasta

Mulle meeldis Hullu Teadlase projektis osaleda (Andreas). Käisime Nõiariigis (Kristel). Tegime toredaid meisterdusi (Mari). Me kasvatasime liblikat. Tema nimi oli Kärri (Lisete). Me käisime põnevates kohtades (Liisa). Käisime talus (Stella). Me käisime Liikluslinnakus (Tormi). Meisterdasime tibusid ja kana (Kristel). Tegime klassipidusid (Stella). Käisime Lõuna- Eestis (Mari). Läheme kinno Ott Tänaku filmi vaatama (Andreas). Tegime palju plakateid (Stella). Mulle väga meeldis see aasta (Martin). Me käisime pargis (Karl). Mulle meeldis H.Cr.Anderseni viktoriin. Selle võitis Stella (Ruuben). See aasta oli lõbus (Stella). Tegime palju toredaid etendusi (Mari). Õppisime lahedaid luuletusi (Mark). Me saime elektriautodega sõita (Maarja- Liis). Sain julgemaks (Mari). Õppisin ära korrutamise (Liisa). Ma õppisin paremini joonistama (Mark). Sain targemaks (Kristel). Lugesin väga palju huvitavaid raamatuid, 25 :) (Stella). Õppisin selgeks, kuidas korrutada (Martin). Õppisin paremini ujuma (Lisete). ma õppisin paremini korrutama (Raido). Sain jagamise selgeks (Hanna). Nüüd ma oskan väga hästi jagada (Tormi). Õppisime korrutama (Karl). Minu käekiri läks paremaks (Stefan). Me õppisime sajalistega liitma ja lahutama (Tormi). Loodan, et tulevikus tuleb raskemaid tehteid (Andreas). Ma tahaksin, et matemaatikas oleks rohkem lisaülesandeid (Ruuben). Sain teintenpeni tunnistuse (Raido). Sain selgeks korrutamise (Lauri). Õppisin paremini ujuma (Mark). Oskan paremini jagada (Martin). Mulle meeldisid ikka :) väga aktiivsed ja tublid ning õpihimulised lapsed (Jana). Õppisin väga palju Hullu Teadlase projektiga tegeledes (Jana). Me käisime klassiga mitu korda raamatukogus (Maarja- Liis). Mulle meeldis putukanäitus (Maarja- Liis). Me käisime tiimidega Tartus Hullu Teadlase teaduskonverentsil (Martin). Mulle meeldis meie kooli projekt "Kevad tiibadesse!", kus meie klass uuris päevapaabusilma (Jana).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar