teisipäev, 15. mai 2018

Meie emadepäeva teemantluuletused

Ema!
Ilus, kallis.
Küpsetamine, õppimine, joonistamine.
Sa oled mulle armas.
Emme! 
Mariel
Ema!
Hooliv, naljakas.
Mängimine, koristamine, jalutamine.
Sa oled nii tore.
Emme!
Stella

Ema!
Rõõmus, ilus.
Küpsetamine. liikumine, rohimine.
Sa oled mulle armas.
Emme!
Liisa

Ema!
Reisija, kõndija.
Mängimine, koristamine, jooksmine.
Sa oled armas emme.
Emmeke!
Lili

Ema!
Rõõmus, ilus.
Istutamine, kiikumine, kokkamine.
Sa oled ilus emps.
Kallis!
Martin

Ema!
Rõõmus, sportlik.
Kokkamine, puhkamine, jalutamine.
Sa hoolitsed väga hästi.
Emme!
Stefan

Ema!
Tugev, tark.
Rohimine, puhkamine, töötamine.
Ta on väga ilus.
Emme!
Tormi

Ema!
Lahke, hea.
Jalutamine, magamine, puhkamine.
Sa oled armas, ilus.
Anneli!
Andreas

Ema!
Ilus, lahke.
Koristamine, jooksmine, rattaga sõitmine.
Sa oled mulle armas.
Emmeke!
Lisete

Ema!
Lahke, ilus.
Ujumine, kokkamine, töötamine.
Sa oled mulle kallis.
Emme!
Kristel

Ema!
Hea, tubli.
Mängimine, kokkamine, jalutamine.
Sa oled väga ilus.
Nunnu!
Ruuben

Ema!
Ilus, tore.
Kõndimine, mängimine, joonistamine.
Sa oled armas ema.
Viktoria!
Hanna

Ema!
Lahke, ilus.
Mängimine, teleka vaatamine.
Emme on väga ilus.
Emme!
Lauri

Ema!
Ilus, tore.
Mängimine, jooksmine, koristamine.
Sa oled tubli ema.
Emme!
Raido

Ema!
Kõhn, ilus.
Söömine, mängimine, jooksmine.
Ma armastan teda väga.
Emme!
Armin

Ema!
Ilus, tore.
Ujumine, lõõgastumine, kokkamine.
Ema on väga tore!
Emme!
Karl

Ema!
Ilus, lahke.
Küpsetamine, pesemine, koristamine.
Ma armastan oma ema.
Emme!
Maarja- Liis

Ema!
Rõõmus, tore.
Ujumine, päevitamine, jalutamine.
Sa oled väga kallis.
Emme!
Mark






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar